Loading page. Please wait.

Счетоводни услуги


С екипа на ЕКОФИН Консултинг вашите финансови данни се обработват правилно и винаги се отчитат навреме, съобразени са с вашите приоритети и се изпълняват чрез възможно най-лесната и бърза онлайн комуникация по всяко време с нашия екип.


Нашето счетоводно решение

Когато възложите счетоводството си на ЕКОФИН Консултинг, един от нашите счетоводни експерти ще бъде изцяло на ваше разположение. Счетоводният екип може да включва и други лица, като например асистенти по финансова администрация и специалисти по финансово управление.

Нашето счетоводно решение включва:
• Поддържане на регистър на дълготрайните активи
• Месечно отчитане на движенията по паричните сметки
• Счетоводни и вътрешногрупови съгласувания
• Изготвяне на месечни или годишни отчети за целите на управлението и груповата отчетност
• Представяне и отчитане пред държавните институции (БНБ, НАП и НСИ)
• Подаване на справки-декларации по ДДС и Интрастат
• Годишно приключване, съдействие при процедурите по приключване, счетоводни съгласувания и задължителен одит
• Изготвяне на годишни финансови отчети в съответствие с Националните счетоводни стандарти, Международните стандарти за финансово отчитане, Търговския закон или счетоводната политика на гр
упата
• Изготвяне на годишен доклад за дейността на Националния статистически институт
• изготвяне на счетоводен и данъчен амортизационен план.
• попълване на годишни данъчни декларации съгласно Закона за данъците върху доходите.
• Определяне на размера и начисляване на данъчни задължения
• данъчна защита

Нашите цени



лв.180

Стартъп пакет
  • До 20 счетоводни документа
  • до 1 служител на пейрол
  • 1 час безплатна счетоводна консултация на месечна база

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС


лв.320

Растящи компании
  • До 50 счетоводни документа
  • до 3 служители на пейрол
  • 1 час безплатна счетоводна консултация на месечна база

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС


лв.500

Утвърдени компании
  • До 100 счетоводни документа
  • до 5 служители на пейрол
  • 1 час безплатна счетоводна консултация на месечна база

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС


лв.700

Утвърдени компании+
  • До 200 счетоводни документа
  • до 10 служители на пейрол
  • 2 часа безплатна счетоводна консултация на месечна база

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС


Термини и дефиниции

* Предложената сума е на месечна база при подписване на договор за услуга.
** Документът представлява едно от следните: приходна фактура, разходна фактура, дебитно известие, кредитно известие, банкова транзакция, месечно извлечение от каса, приходен ордер, разходен ордер, фискален бон към приходна фактура, разходна фактура или разходен документ, сметки за изплатени суми, протоколи и други. Банкова транзакция може да бъде: социалноосигурителни плащания, банкови такси, заплата, изплатена на служител чрез банков превод, сума, получена от клиент, сума, платена на доставчик, изтеглена сума или депозирана сума.
*** При промяна на един от критериите, формиращи съответния пакет за два последователни месеца, към договора за абонаментно счетоводно обслужване се сключва анекс за промяна на използвания пакет. При надвишаване на броя служители в даден пакет и непреминаване към по-висок пакет, на всяко следващо лице се заплащат 25 лв. без ДДС.
**** Посочените такси може да варират в зависимост от специфични за клиента фактори като сложност на операциите, индустрия и др.

Ползите от използването на счетоводните услуги на ЕКОФИН Консултинг

• експертно решаване на проблеми във финансовото управление
• експертни познания в областта на данъците и счетоводството на най-високо ниво
• стриктно следване на поставените от вас приоритети и цели
• прозрачна комуникация и отчетност
• проактивно консултиране


Счетоводният аутсорсинг ще ви позволи да се съсредоточите върху основните компетенции, които генерират стойност за вашата компания.



Свържете се с нас, за да получите повече информация за нашите счетоводни услуги.


СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

bg_BGBG